Thursday, July 12, 2007

La... telejurnal !?

Mare minune!
Aseara la Pro TV stire despre bloggeri politici - lunga stirea, vreo 3-5 minute. Evident in prim plan blogul domnului A. Nastase - iar am vazut-o poza aceea din tinerete pret de vreo 2 minute. Am aflat si de dl. Chiliman - nu stiam ca exista. O sa-l citesc. Acum!
...
Intai m-am socat pentru ca la chiliman.com au aparut niste sosuri picante.
Blogul este cu andreichiliman.
Usor patetic. Nu m-a convins.
Totusi are ceva bun - l-am descoperit pe http://www.zoso.ro/
Incercati!
In acest spatiu se amesteca o multime de lume. Cu uimire o vad pe Curtezana pe blogroll-ul lui zoso. Aaaa, si mai e ceva ce nu am gasit: ce carti citeste zoso?! Oare citeste? Scuze, chestiunea asta era pentru blogul celalalt - Trtionicnews...
Mai e pe acolo si... Media lui Comanescu. Candva pe vremuri scria la Unica, ne-a prezentat noua o carte. Iar carti...?
Gata fug.
Despre Gusa am mai zis. Ufff, zice ca daca avem peste 40 sa nu candidam la Europarlamentare... Nasol eu nu candidez, dar am oricum 40. Fix 40! Poate totusi o derogare...?
Nu stiu ce sa mai zic.
Doar ca vom scoate o carte de NEW MEDIA (septembrie 2007) in care vom vorbi de blogurile politice - aici si peste ocean. Mai multe pe celalalt.
O sa mai caut...
Pe curand...
A propos, sa-mi tineti pumnii, maine candidez. Daca voi castiga va spun la ce! Multumesc.
Asta-i...

1 comment:

Mihaela said...

parerile sunt impartite!