Monday, May 21, 2007

Multe numere!

322 sau 75 sau 2004...
De la o vreme folosim prea multe numere!
Sambata am votat la referendum!
Si am pariat pe doua numere - 60 % participarea la vot si 71 % NU!
M-am pacalit putin! Au fost mai putini de 60 si mai mult de 71. Putini dar buni ar zice Alianta NU - PD & PNL. Suna simpatic, NU ?!
Nu ma ascund - am votat NU!
Eu nu-mi iau cuvantul inapoi - in 2004 am ales Basescu - pentru un mandat! Nu ma razgandesc la jumatatea drumului. Si cei care au ales NU dovedesc maturitate. Indiferent daca Basescu are vini care vor fi dovedite sau e un tip coleric, are dreptul la un mandat!
Jocul de-a democratia e frumos, dar poate fi exagerat!
Eu am votat NU la sectia... 233!
Ghici unde? La Busteni, la o scoala cocheta unde intr-o margine o doamna usor obosita aduna declaratii pe propria raspundere de la zecile de turisti (din Bucuresti?) care doreau sa-si exercite dreptul (ce fraza sublima si se nasol suna!) la democratie...
Domnule Presedinte, vant din pupa!

No comments: