Wednesday, May 16, 2007

Lupte grele, ieri, la TVR...

Am reusit sa urmaresc cu destula atentie o bucata din "Binele si raul" de pe TVR 1. Ieri seara.
Stranie senzatie am avut. Pe langa mult prea des folosita combinatie vestimentara - camasa bleu si cravata rosie - mi s-a parut ca dl. Geoana era intr-o dispozitie stranie. Am simtit falsitate si frica. Falsitatea nu ar fi o problema - doar asta e politica, nu-i asa? Dar frica? Chiar crede in viziunea apocaliptica a razboiului civil? Ne aflam in plina Spanie republicana? Sunt comunistii la putere?... sau era doar un show pentru manipularea maselor?
Acum cativa ani visam cu totii la un Tepes Voda care sa vina si sa ne conduca si sa ne salveze...
Cand il avem nu mai e bun?
Sau nu e modelul exact? Cand ne doream autoritate era doar o iluzie sau chiar credeam ca singura sansa a tarii este o mana forte?
Ne trebuie Tepes sau Franco si Salazar...?
De fapt ce am avut pana acum?
Un Ion Iliescu - inginerul / comunist reformator
Un Constantinescu - profesorul / crestin-democrat impaciuitor
Si un Basescu ( toti escu!...) - marinarul / democrat polulist
Nici unul nu fost bun pentru toti. Ne mai lipsesc: scriitorul, fotbalistul...
Vor veni si ei probabil... candva... Inca nu.
Pe curand. Asta-i...

No comments: